Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

15 Kasım 2012 Perşembe

#20.Gün

Merhaba hepinize :) Bugün 20.gün bitti:) Neler değişti söyleyeyim hemencecik ;)
 2-3 gündür gözlerim berbat halde. Resmen kan çanağı şeklinde dolaşıyorum:/ Lenslerden mi kaynaklı ilaçtan mı kaynaklı bilemiyorum :/ Belki de ikisi de.. Aslında göz damlası kullanıyorum kuruluktandır diye ama geçmiyor. Annem tansiyondan kaynaklanabileceğini söyledi ama ilacın yan etkilerinde tansiyon yükselmesi yok sanıyorum. Başım neredeyse tüm gün ağrıyor. Gözlerimden kaynaklandığını düşünüyorum. İş yerindeki ve evdeki bilgisayarlarımın ışıklarını kıstım çünkü  fazla ışık rahatsız ediyor. O yüzden cumartesi sabahtan özel tıp merkezlerinden birine gideceğim göz kontrolü için. Onlar cumartesi öğlene kadar çalışıyorlar. Hafta içi çalışırken izin alıp doktora gitmek istemiyorum zaten ayda 1 gün izin alıp kan vermeye gideceğim. Umarım geçer.Sizlerde de böyle sorun var mı yoksa sadece bende mi:/

Bugün şunu fark ettim cildim güzelleşti sanki. Birkaç gün önce yüzümde çıkmayı bekleyen sivilceler vardı derinin altında top top geliyordu elime ama ya minicik çıktılar yada hiç çıkmadılar ve derinin altındakiler de artık yok;) çok hafif sivilcelerim var ama sırtım ne alemde bilemiyorum :/ Aslında cildimde çok sivilce yoktu zaten. Benim asıl sorunum aşırı aşırı yağlı cildimdi. Tamam hâlâ her gün duş alıyorum ama akşama kadar parlamıyorum güneş yağı sürmüş gibi :) Saçlarım da akşama doğru yapışırdı artık yapış yapış olmuyor. Önceden Elidor çabuk yağlanan saçlar için şampuan veya Wella yağlı saçlar için şampuan kullanırdım. Saç kremi de kullanamazdım daha çabuk yağlanıyor diye. Artık Elseve parlaklık şampuanı kullanıyorum ve yeterli geliyor. Saçım ıslakken Gliss sıvı saç kremi (sprey şeklinde olanından) sıkıyorum yumuşacık oluyor, hemen açılıyor. Ayrıca saçlarım da yapışmıyor çok mutluyum :)






0 yorum:

Yorum Gönder