Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

29 Ekim 2012 Pazartesi

Nelere Dikkat Ediyorum?

Cildim sivilce ve siyah noktaya çok elverişli olduğu için daha fazla özen göstermem gerekiyor. Eee birde Zoretanin başladığım için artık daha da fazla özen göstermem gerek.

*İlk olarak her sabah duş alıp cildimi temiz tutuyorum.
*Duş sonrası nemlendirici sürüyorum tüm vücuduma. Şuanda cildimi kurutmadığı için Nivea Happy Time Vücut Losyonu(Portakal Çiçeği) kullanıyorum. Cildim kurumaya başladığında Johnson's Baby Lightoil Sprey Yağ (Pembe Kapak) kullanmayı düşünüyorum.Daha da kurursa Bepanten Krem kullanmayı düşünüyorum.Ayrıca çatlayan dudaklarım için de Hametan krem kullanmayı düşünüyorum.
*Yüzümü Sabah - Akşam La Roche Posay Effaclar Jel ile yıkıyorum. Cildim kurudugunda günde 1 kez kullanabilirim belki.
*Tonik olarak Avene Cleanance Lotion Purifiante (Pudralı Tonik) kullanıyordum ama maalesef bitti:( Bunu da günde 2 kez kullanıyorum yüzümü temizledikten sonra.
*Nemlendirici olarak  La Roche Posay Effaclar M (Matlaştırıcı Krem) Kullanıyorum. Bunu da tonikten sonra sürüyorum günde 2 kez.
*Güneş Koruyucu olarak La Roche Posay Anthelios XL SPF 50+ Fluide Extreme Kullanıyorum.Bunu sabah makyajdan önce nemlendiriciden sonra sürüyorum.
*Yastığımın üzerine mutlaka temiz bir havlu seriyorum ve haftada 2 kez değiştirmeye dikkat ediyorum.
*Yüzümü havluya değil temiz olması için kağıt peçetelere siliyorum.
*Cildimizi kurutacağı için bu ilacı kullanırken günde en az 2 litre su içmeye daha çok özen göstermem gerekiyor ancak benim en zorlandığım şey bu sanırım.Tüm gün boyunca sadece 1 bardak su içebildim:(
Sizinde dikkat ettiğiniz şeyler varsa paylaşırsanız sevinirim.

3 yorum:

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Devam edecek misin yazmaya, aynı başlamışız ilaca 15.günüm bugün eklem ağrılarım dışında dudak kuruluğum var fazlaca

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Sym'cim devam ediyorum ama vücudumda değişiklik olduğu sürece yazıyorum :) takip etmeye devam edebilirsin devamı gelecek ;) Aynı şikayetler bende de var maalesef ama aşırı rahatsız edecek seviyede değil henüz:/

Unknown dedi ki...

Spor su içmeye yardım için çok iyi bana su içmeyi öğreten yegane şey sanırım. Onun dışında sık sık gördüğüm yerlere post it yapıştırırım su iç yazan fakat ben de çok işe yarar bi yöntem bilmiyorum halen malesef
http://kozmetigedair.blogspot.com.tr/?m=1

Yorum Gönder