Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

12 Kasım 2012 Pazartesi

#17.Gün

Merhaba arkadaslar bugün Zerotaninle geçen 17.günüm.
İlk olarak şunu söyleyim sanki vücudumda ufak ufak değişiklikler oluyor. Aniden biryerlerim ağrıyabiliyor(böbreklerim, eklemlerim, kaburgalarım..), yıldızlar görebiliyorum yada ağır birşey taşıdığım gün hamlıyorum çok çok ağır birşey taşımış gibi. Onun haricinde en belirgin olan dudaklarımın aşırı kuruması. Ancak henüz dudaklarımda kanama burnumda kanama olmadı.. Ama her gün yatarken dudaklarıma hametan sürüyorum.Gündüz ise blistex lip relief krem sürüyorum sürekli..Hemde çok lezzetli bi krem:) Naneli şeker gibi;) Bunun üzerine rujumu sürüyorum;)
Göz kuruluğu için Tears naturale free göz damlası kullanıyorum.Ben 8 yıldır lens kullanıyorum zaten bu ilaçtan önce göz kuruluğu vardı. Bu ilaç etkiledi mi bilmiyorum ama ben göz damlasına yeniden başladım. Daha önce refresh göz damlası kullanmıştım bu daha etkili bi ilaç ve göz damlası tek kullanımlık değil refresh gibi.12 saat içerisinde açtığım damlayı 2-3 kez kullanabiliyorum.
Bugün yüzümde iltihaplı sivilceler çıkmaya başladı.Ama sanırım regl dönemim de biraz etkili oldu. Yüzümün içerisinde çıkmaya çalışan kocaman sivilceler hissediyorum:) Şimdilik bu kadar;)

0 yorum:

Yorum Gönder