Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

27 Kasım 2012 Salı

#31.Gün

Bugün aslında ilaca başlayalı 32 gün oldu ama 1 günlük kaybım var maalesef. Dün kan vermeye gittim ee sonuçların çıkmasını bekle derken dün ilaç yutamadım. Neyse 1 tüp kan verdim değerlerim normal çıktı ve ilaca devam ediyorum. Ben zayıf-minyon olduğum için doktor yine 20 mg Zoretanin yazdı. Gitmişken yüzüme evde peeling uygulayıp uygulayamayacağımı sordum ama izin vermedi:( Yüzümdeki siyah noktalar pütür pütür oldu tam sıkmalık ama sıkmama da izin vermedi. Cilt bakımına gitmeme de onay vermedi. Halbuki 1 Aralıkta Pevonia güzellik salonunda randevum vardı benim:( Neyse maalesef yaptıramayacağım. Bu günlük bu kadar ;) Sizler de son durumlarınızı paylaşın benimle tek taraflı olmasın paylaşımlar;)

11 yorum:

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Benim hala 10 mg devam ediyor neden bilmiyorum, şu el üzerinde çıkan lekelerden çıktı benim. ve o siyah noktalar ilk defa o kadar çıktı yüzümde, cilt bakımı olmaz , oksijen denediysen ben denedim ilk günlerinde pevoniada:D ondan sonra biraz yanma oldu yani o da olmuyor beklettim paketi, sonra devam edeceğim. yaa yüzde akne şeklinde çıkanlar sende gitti mi?

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Canım sen kaç kilosun ki 10 mg devam ediyorsun? Ben 44 kiloyum 25 yaşındayım 20 mg ile devam ediyorum. yaa inanmıyorum benim de bugün elimde lekeleri fark ettim. senin elindekiler de hafif pütür pütür halde mi? Bende vazgeçtim pevonia'dan paketim yanacak internetten paket almıştım.:)

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

50 kiloyum ben anlamadım ben de doktora internetteki yorumlara göre gitmiştim devlet hastanesi ama 1 ay biri çalışıyormuş diğer ay başka biri, 2.si de şaşırdı belki kolestrolm zaten en üst seviyede olduğu için öyle vermiştir bilemiyorum ben de . O lekeler kıl kökleri gibi önce evet nokta nokta doktorum onun için sürekli süreym diye nutraplus diye bir krem verdi onu deniyorum şimdi ve evet pütürlükte var. Pevonia paketin yanmaz bence ilk defa mı gidecektin. git konuş paket kodunu ver kayıt açtır ve durumunu söyle erteletmiş olursun kayda not düşür yanmasın oranın cilt bakımı güzel geliyor yaptrdm ben bir kaç kere

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Aaa bende Ankarada devlet hastanesine gidiyorum. Benim doktorlar da 1 aylık dönüşümlü geliyorlar. Yoksa Atatürk Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Araştırma Hastanesi mi? Nutraplus'ı eline mi kullanıyorsun? Etkisini gördüysen bende alıyım. Ya canım ben bu paketi taaa haziran temmuz gibi aldım. Ertelete ertelete 1 Aralığa aldım. Nisan Mayıs'dan önce de gidemicem. yansın bari yapacak bir şey yok. Daha önce 1 defa gitmiştim gayet temiz çalışıyorlar ben beğendim. Hatta oradan birde peeling almıştım hâlâ duruyor her hafta mutlaka kullanırdım yazık boynu bükük kaldı:)Canım herhalde düşük başlamasının bir sebebi vardır sonucu iyi olsun yeter;)

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

=)Yenimahalle de 50.yıl semt pol. ama dediğin yere bağlı sanırım şölen hanımla lida hanım olmalı aynı çıkarmış:D Aslında pütür pütürlükler gitti gibi elimdeki yalnız yüzüm hala akneli yani geçmedi sadece bi beyazlama geldi nur gibi :D o da güzel. bnm de var peelingim öle heba oldu pevonianın :(

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Hahah İnanmıyoruumm:D Bende ilk sefer Lida hanıma gittim. 2.gidişimde şölen hanım:D Şölen hanım çok sıcak geldi bana ;) Evet benim de cildim beyazladı:) Renksizdim iyice renksiz kaldım ama mutluyum;)

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Merhaba tekrardan , ikinci pakete geçtiğimden beri yüzümde bi değişme olmadı hatta cıktığı gibi kaldı akneler diyebilirm ,ilk pakette cok hızlıydı değişim her şeyiyle ama bunda kuruma olsun düzelme olsun değil acaba milgramından dolayı mı sendeki durum nedir?

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Canım bence mg'dan kaynaklanmıyor. Benim yüzüm de aynı. Kuruması pek kalmadı normal bir cilt gibi oldu. Sivilceler çıktı ve 10 gündür yüzümde:( Hala gitmedi.Geçen ay bi tarftan çıkıyor bi taraftan kuruyordu ama şuanda öyle değil.Ama siyah noktalar baya baya gitti.

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Bazen diyorum ben mi yazıyorum:D aynısını yaşıyoruz ve ben de elliyorum elim gidiyor ister istemez sinir bozucu , bi de ilk aldığım ilacın rengi pembe ve büyüktü bu ikinci kutu açık renkte ve küçük ama zoretanin 10mg yani yine de şüpheyle yaklaşmaya başlmıştım iyi oldu okuduğum:D

Nazlı can dedi ki...

Zoretanin kullanıyorum acaba mavi kutu ile pembe nin arasında ne fark var

Nazlı can dedi ki...

Zoretanin kullanıyorum acaba mavi kutu ile pembe nin arasında ne fark var

Yorum Gönder