Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

18 Kasım 2012 Pazar

#23.Gün

Eveett bugün 23. hapımı da içtiiiim güne hazırım:) Haftaya pazartesi gidip kan vericem. Kolestrolüm yükselmiş olabilir diye düşünüyorum. Kullananların çoğunda bu problem ortaya çıkmış:/ Dün de sözde gözcüye gidecektim ama sabah uyandım gözümdeki kanlanma geçmiş:) Sanırım biraz uyumaya ihtiyacım varmış bu yüzden gitmedim;) Ayrıca Zoretanin kullananların çoğu eskiye oranla daha çabuk yoruldukları gibi problemlerden bahsetmişler ancak ben dün 6 saat alışveriş yaptım çok şükür performansımdan hiç bir şey kaybetmemişim ;)
Ayrıca dün eczanemizde.com'dan La roche Posay effaclar m matlaştırıcı krem sipariş verdim.Bu ürüne bayılıyorum. Birde yüz için yeni bir güneş kremi arayışındaydım. Babe oil free 50+ spf güneş kremi sipariş ettim. İlk defa denicem bu ürünü umarım güzel çıkar. La Roche Posay güneş kremini hemen nemlendiricinin üzerine sürdüğümde yüzümde top top kalıyor:( Sizin yüzünüz için önerdiğiniz yağsız güneş kremi varsa yorum bırakırsanız çok sevinirim;) Bu siteyi de takip ettiğim bloglar sayesinde keşfettim. İtiraf ediyorum ki ürün testerları gönderdiklerini duyduğumdan dolayı internetten sipariş verdim :) Eğer testerlar gelmezse çok bozulcam:)

4 yorum:

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Benden bir gün ilerdesin, göz olayını ben yaşamadım ama doktorun lens için bir şey demedi mi başka bi günlükteki biri lenslerini bi süre sonra kullanamadığını yazmıştı. Benim daha öncekilere ek olarak saçlarım aşırı derecede kepek yapmaya başladı pul pul oluyor, dökülmesi de var ama sanırım o ilaç kaynaklı değil.Bir de blogu izlemem için bir buton bulamadım ben, göremedim mi acaba?

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Cidden koymayı unutmuşum izleyiciler'i:) Hemen ekledim;) Teşekkür ederim ;)
Canım okumuştum çok kuruluktan dolayı kepek problemi yaptığını ancak bende öyle bir sorun olmadı. Ben her gün yıkıyorum ona rağmen. Bence şampuanını saçını çok yıpratan bir ürün seçme. kuru saçlar için yada normal saçlar için şampuan kullanmayı deneyebilirsin belki. Eğer problemden kurtulamazsan aylık kontrollerinde doktorun şampuan önerebilir belki.
Lens konusunda şu 2-3 gündür problem yaşamıyorum ancak her gün işten gelince çıkarıyorum mutlaka. Umarım sorun yaratmaz dışarıda gözlük takamam:)

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Teşekkür ederim, pazartesi kontrolum var sorayım bakalım ne verecek

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Canım kontrolüne gittin mi? Ne dedi merakla bekliyorum;)

Yorum Gönder