Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

24 Kasım 2012 Cumartesi

Alışveriş Halleri ;)

Bu hafta eczanemizde.com alışverişini gösteriyim istedim. Yüz kremim bitmişti ve yüz için güneş kremimi değiştirmek istiyordum. Bu sitenin tester gönderdiğini duyunca buradan sipariş ettiğimi söylemiştim. Çok kısa sürede gönderdiklerini söyleyebilirim. 

La roche effaclar matte krem, 50 ml effaclar jel hediyesiyle geldi ;) Bu kremi çoook seviyorum. İtiraf ediyorum zoretanin'den sonra pek yeterli gelmiyor ama vazgeçemiyorum;)

Babe oil free 50+ güneş kremi çok yoğun kıvamlı. Zerotanine başlamadan önce kullansam belki memnun kalmayabilirdim. İlk sürdüğümde biraz yoğun ve yapış yapış bir his bırakıyor gibi geliyor ancak 1-2 dk geçince kuruyor. Kesinlikle la roche anthelios güneş kreminden daha çok sevdim. Nemlendiriciden hemen sonra güneş kremi sürsem hemen üzerine fondöten sürsem de toplanmıyor yüzümde. Bu benim için çok önemli çünkü sabah otobüse yetişmek için hızlı hareket etmem gerek ;) 

Eşantiyon olarak gelen ürünler : 20ml Sebamed yüz&vücut temizleyici, bioderma 50+ pudra, 2ml effaclar duo krem, 7ml effaclar jel, 10ml bioderma sebium jel. henüz bunları denemeye fırsatım olmadı deneyince yazarım ;)

Ayrıca bugün 29.günüm ve "iyi ki bu hapa başlamışım" hallerindeyim;)



0 yorum:

Yorum Gönder