Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

7 Aralık 2012 Cuma

#41.Gün

   Bugün 41.günü bitirmiş olmakla birlikte 5 günlük yıllık iznimi de aldım pek rahatım:)

   9 gün olmuş yazmayalı ama pek fırsat olmadı. 2.kutuya başladığımdan beri vücudumda pek bir değişiklik olmadı. Ama siyah noktalarımın baya azaldığını söyleyebilirim.Benim yüzümde siyah nokta çok fazlaydı.Özellikle burnum siyah noktadan görünmezdi o kadar diyorum:) Hatta bir kere cilt bakımına gittim de kadın şok oldu "bu yaşta ilk defa mı cilt temizliğine geldin" diye:)) Sanki ben istiyorum o siyah noktaları. Ne kadar sıksam da bitmiyordu ki. Neyse ki kurtuluyorum;)
   Siyah noktalar haricinde cildim eskisi kadar kuru değil.Daha normal bir cilt olma yolunda ilerliyor.Dudaklarım hâlâ kuru. Blistex,Hametan ikilisine devam ediyorum.
   Sivilceler çıktı yine suratımda:( Benimki genellikle dönemsel olarak çıkıyor. İlaca ilk başladığımda bir taraftan sivilce çıkarken bir taraftan geçiyordu.Ama şuanda öyle değil. Yüzümdeki sivilce 9 - 10 gündür yüzümde hâlâ:( Ayrıca itiraf ediyorum ki sivilcelerimle oynuyorum:((
   Ellerimdeki lekelere gelirsek onlar uçtu gitti:)
   Eklem ağrısı gibi problemlerim de ilaca ilk başladığım zamanlarda vardı şuan öyle bir problem yaşamıyorum. Hatta şuan ilacın dudak kuruluğu dışında yan etkisini görmüyorum;) Umarım böyle devam eder.

0 yorum:

Yorum Gönder