Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

17 Aralık 2012 Pazartesi

#49.Gün

Ahhh isterim ki bu yazımda "yüzümde hiiiç bir şey kalmadı" diyebileyim:) Amaa şu an için hayal sanırım çünkü yüzümde hala sivilceler var. Ama vücudum çok kurudu. Ben çok zayıf olmama rağmen çatlaklarım oldukça fazla. Cildim hiç esnek değil. Bu yüzden mutlaka cildimin bakımına dikkat etmem gerek daha fazla artmaması için. Cilt kuruluğu da cildimi daha kötü yapacak diye korkuyorum. Bir süredir vücut yağı arıyorum hangisini alsam diye internette gezip duruyorum:) Watson's dan aldım sonunda; Restoring Skin Care Oil. Rengi pembemsi turuncumsu ve kokusu da çok hoş. Duştan çıkınca nemli vücuduma uyguladım. Asla yağlı his bırakmamasına rağmen çook iyi bir nemlendirici olduğuna eminim çünkü bacaklarım hala yumuşacık. İlk kez bugün kullandım.Yara izleri için ,yaşlanma karşıtı olarak, nem sağlayıcı ve çatlakalr için kullanıldığını söylüyor. A ve E vitamini bulunduruyor. Küçük boyutunu (75ml) 15TL aldım.

 

 Bundan sonra da Johnson's Baby Light Oil Spray alacağım;) Onun da 200ml boyutu 13TL gibi nerdeyse bu yarı fiyatında ve Spray şeklinde olması büyük kolaylık sağlıyor.



Johnson's Baby daha uygun ancak tabii ki Restoring Skin Care Oil daha fazla şey vadediyor;)

8 yorum:

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Çok kötü bir şey oldu aslında 20mg kullanmışım ben ilk ay, bu ay 10 mg:S böyle bir yanlışlık nasıl oldu anlamadım, bir aydır diyorum niye iyileşmiyorum niye kepeklenmiyorum bundanmış meğersem. pazartesi doktora gidicem tekrar umarım başa dönmek zorunda kalmam yani dönmemişimdir inş.

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

Nasıl böyle bir yanlışlık oldu ya? Sen iki ay 10 mg kullandın diye hatırlıyorum ben:/ Yanlış mı almışsın o mu yanlış yazmış? Ya başa dönmek gibi birşey olmaz sonuçta kolestrolün yüksek çıkınca mgını düşürecek zaten. başa dönmek gibi birşey söz konusu olmaz bence ;) Oooh sen benden önce bitireceksin heralde bu ayki ilacını. Benim 55.ilacım bitti bugün.

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

ilk ay 20 mg kullanmısım ama ben nie 10 hatrlyrm bilmiyrm ve bunu lida hanıma sölemiş olabilirm de bi önceki ay ne verildiği görülür yaa o da 10 verms , gidemedim bugün yarın gidip sorucam , senin hep 20 mg değil miydi, öndesin gün olaraksa 58.günümdym

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

evet ben 2aydır 20mg kullanıyorum bu ay kaç mg verecek bakalım:) canını sıkma ya bırsey olmaz cıdden. Belkı 2hafta falan fazladan ılac kullandırır yada gelecek aylarda mg ını yuksek tutar senın. Bu arada cildinde sac derınde kurumalar pütürler fln var mı benim sac derimde ellerimde pütürler farklı birşeyler var:/

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

yine 20 mg verdi zaten genetik kolestrolm var 228 çıktı şimdi sanırım bundan yükseltmez ilerleyen aylarda, ilk ay saçım çok kepeklenmişti benim ama işte ikinci ay 10 mg olunca geçti o, ellerimde de var kuruma ve pütürler evdeyken dünyanın suyunu içip sürekli kremlenmek falan kolay da dışarı çıkınca zorlaşıyor olay, şimdiki sorunum benim Cliqnie güneş kremi kullanıyorum 50faktör ama güneşe cıkınca kıpkırmızı dönüyorum eve , sen de var mı öle bi durum

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

canım geçmiş olsun. ben her sabah duş alıp yinede vücut yağımı sürmeden, yüz için nemlendiricimi sürmeden güneş kremimi sürmeden gitmiyorum işe. Bence sen de mutlaka dikkat et sayılı gün yani geçecek bu günler. Bende böyle bir sorun yok yani ben la roche kullandım, babe kullanıyorum şuanda da 50+ faktör benimki de. Eczanelerden tester iste bence birde onları denemende fayda var;) Ayrıca dışarı çıkmadan yarım saat önce sürmen gerek ona dikkat ediyor musun?

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Dikkat ediyorum ona ama biraz aceleci davranıyor olabilirim, vücut yağı olarak dün gözüme johson çarptı aloe veralı cok güzel kokuyordu dayanamadım aldım. Bir şey sorucam , sadece aknelerin mi var yoksa kahverengi lekelerin ve hafif izler çukurlar var mı ? ve bu ilaç onlara etki etcek mi biliyor musun

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

ama o aloe veralı olan nemlendirici yağ değil direk yağ. O yuzden bıraz yapıs yapıs hıssedebılırsın soyleyım:) keske bu bahsettiğim pembe kapaklı baby nemlendirici yağı deneseydin. Ben bunu elime koluma sıktım yoğunluğu iyiydi. Benım yüzümde sırtımda sivilcelerim var genellilkle iltihaplı oluyor ben hep sıkıyorum bu yüzden sivilce lekelenmeleri var. Onun dışında siyah noktalarım var. İzlere biraz etki etse de çok etki edeceğini sanmıyorum ben. Yağdan memnun kalacakmısın merak ediyorum haber ver;)

Yorum Gönder