Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

13 Ocak 2013 Pazar

#75.Gün

Bugün 2.5 aylık bir süreyi tamamladım sonunda. sanırım 3.5 ay gibi bir süre daha kullanacağım bu ilacı. Dudaklarım şuan çok kötü durumda. sürekli krem sürsem de Ankara'nın soğuk havası ve ilacın etkisi birleşince pek iyi sonuç vermiyor dudak kremleri. Neyse ki dudaklarımın kenarları çatlak değil de rahat rahat yemeğimi yiyebiliyorum. Bu arada yeni bir dudak kremi duydum.Adı: isokeilit ve yorumları çok güzel. Roaccutane tedavisi sırasında kullanılıyormuş zaten. Fiyatı 20 TL civarında. Bunu almak için Blistex'imin bitmesini bekliyorum;)
Cildimdeki sivilceler maalesef duruyor. Kimi yerlerinde geçti ama büyük sivilceler içleri iltihaplı bir şekilde duruyor:/ Bazen dayanamayıp kabuklarını koparıyorum:) Bugün kaşlarımı alayım diye aldım elime aynayı geçtim pencerenin önüne. AmanAllahım! Cildim kuruluktan kabuk kabuk olmuş, sivilcelerimin üzerindeki allık berbat durmuş sivilce kabuklarından dolayı. hemen gittim yüzümü yıkadım sünger ile. Yüzüm için kullandığım nemlendirici krem'im de bitmiş. Bende vücut yağından kullandım çünkü yüze de kullanılabiliyor. Cildim biraz kendine geldi;)
Ellerimde lekelenme tarzında olan şeyler kendi kendine oluşup geçiyor. Neden kaynaklandığı konusunda hiçbir bilgim yok maalesef.Ama gece yatarken ellerime de Hametan sürüyorum ve sanırım o da cildime iyi geliyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba hanımefendi. bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. akıcı ve kolay okunuyor. sanki sohbet tadında. çok güzel ifade ediyorsunuz gerçekten. umarım devam edersiniz yazmaya.

Yorum Gönder