Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

22 Ocak 2013 Salı

#84.Gün ve Alışveriş :)

Alışveriş yapmayı çok seviyorum. Özellikle bakım ürünleri almak beni çok mutlu ediyor. Bugün iş çıkışı eczaneye uğrayıp nemlendirici alıyım dedim. Avene ürünlerine güveniyorum bu yüzden Avene'in Clean AC nemlendiricisini tercih ettim.
Bu krem İsotretinoin Tedavisi İçin destekleyici Bakım Kremi olarak geçiyor zaten. Cilt bariyerini onarıyor ve aşırı kuruluğa iyi geliyormuş. Yüzümü yıkayıp bunu sürdüm ve yüzümün kreme ne kadar ihtiyacı olduğunu anladım;)

Aldığm ikinci ürün ise şu:
Bu ürün bölgesel kuru kepeklenme için kullanılıyormuş. Benim kafamda bölgesel kuru kepek problemi var bu yüzden denemek istedim.

Bir de şu var:) Bu da saç dökülmelerine karşı şampuan vee bunu eczaneden eşantiyon istediğimde verdiler orjinal boy olarak :)

Klorane Kinin Şampuan Quinine Kinin İçeren Saç Dökülmesine Karşı Canlandırıcı Bakım Şampuanı olarak geçiyor.Deneyip görücez;)


4 yorum:

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Nasıl gidiyor ilaç uzun süredir yazmıyorsun, son gittiğimde trigleseridim 418 olmustu lida hanım ne yedin sen dedi kesti ilacı 5 gün diyet yaptım yağsz tuzsuz şekersiz ot yedim desem yeridir bi de spor yaptm eski değerler yerine geldi ama şimdi yükselcek diye yine yiyemiyorum. yüzümse hala çene yanları var eskiye nazaran daha az , senin durumun nasıl?

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

ne kadar çok oldu yazmayalı. Yorumunu da okudum ama bi turlu cevap yazamadım kusura bakma. Çok geçmiş olsun bu süreçte maalesef biraz dikkat etmek gerekiyo:( şuan nasılsın? sorun yoktur umarım? Bende hayatımda ilk defa maximum kilomdan 3 kilo fazlayım. acaba iştah açıyor mu kı bu ilaç:)
Benim çenemde birsey yok ama yanaklarımda sivilce izleri duruyor maalesef. ama sönük haldeler. dün hiç makyaj yapmadan dışarı çıktım ve hiç rahatsız olmadım. Bu duygu cok güzel. Ama en son gittigimde şölen hanım bu ılacı 8-9 ay kullanacaksın dedı bana :( Ben daha 4ü bitirmedim ya:( ben 6 ay olarak düşünmüştüm:/

Trajedi Kraliçesi dedi ki...

Biraz panik atak halinde geçiyorum günlerimi, bu haftasonunda kan tahlili vericem yeniden, yani az yağlı yesem psikolojik mi bilmiyorum hemen bir ağırlık falan geliyor. bi kalbime inmeden bitse şu ilaç=) evet 9 ay kullanıcaz malesef 20 mg kullandığımızdan. Yaza denk gelmesi de biraz zorlayacak sanırım:( nemlemdiricim clinique benim güneş kremm de o , sen bi sürü şey paylaşmıstın ama güneş kremi bitince değiştrmeyi düsünüyrm en cok hangisinden memnun kaldın ? iştah açıyor mu bilmiyorum bana her şey yasak olduğundan çok açım hep=)

Zoretanin Günlüğü dedi ki...

bence psikolojık:) yağlı şeyler yerken yogurtla falan ye bari yerken psıkolojını kandırmış ol :)

of o kadar dayanabılecekmıyım bılemıyorum. cok sıkıldım. yarın bende kan verıcem ılac yazdırıcam Lida hanımdan randevu aldım.

Ahh ilaç iştah açmıyormuş oğrendim. bu günlerde kafam okadar yoğun ki hiçbirşey yiyemiyırum sanırım aldıgım o 3 kiloyu da kaybettim :(

Ben en çok babe'den memnun kaldım. belkı yaz ıcın yağlı gelebılır ama kıs ıcın cok ıdeal bana gore. La roche'un guneş kremını yazın kullanabılırsın o bıraz daha hafif. Şuan onerim babe kullanman. Clinique kullanmadım ama sen değiştirirsen hangisi iyi söylersin artık ;)

Bu arada dudak kremimi değiştirdim blistex ve isokeilit bulamadım diye. la roche almıştım ama blistex daha iyi çıktı haberin olsun ;) Ama diyorum ya streslıyım bu hafta dudagımın derilerini kavlatıp duruyorum o yzuden cok saglıklı yorum yapamıyor olabılırım:/

Ayrıca nemlendiricin bitince kesinlikle ama kesinlikle Avene clean ac dene. bayıldım ya gerçekten bu ilacı kullananlara yönelikmiş cildim tam ideal neminde. ne kuru ne yağlı bayıldım :)

Yorum Gönder